פתיחת חברה בע״מ
פתיחת חברה כדין זה תהליך מורכב ורצוי לבצע זאת נכון
על מנת לפתוח חברה יש לחתום בפני עו”ד על מסמכים שונים, כמו בקשה לרישום חברה, תקנון חברה, הצהרות בעלי מניות ודירקטורים, אשר בין היתר יאמת את זהות החותמים על מסמכי פתיחת חברה.
הליך פתיחת חברה המבוצע באמצעות משרדי מתבצע במערכת מקוונת של רשם החברות, לאחר תשלום האגרה המתאימה. אגרת פתיחת חברה מתעדכנת מדי שנה.
השירות שמשרדנו מציע כולל ליווי הקמת עסק, ייעוץ והכוונה באיזה מסגרת משפטית לבחור בעת הקמת העסק. האם כעוסק, כחברה בע”מ או שותפות. הכנה של כל המסמכים המשפטיים הדרושים לשם הקמת העסק ופעילותו השוטפת בנוסף:
-
ליווי משפטי בהקמת העסק
-
זכויות חתימה בעסק
-
ליווי וסיוע משפטי לפתיחת חשבון בנק עסקי
-
הכנת חוזים בתחומים הרלוונטיים לתחום פעילות של העסק החדש
-
מתן ליווי וייעוץ שוטף לעסק
-
סיוע ובדיקה ברשם החברות לשם הנבחר של העסק
-
עריכת חוזי עבודה ומסמכים לחתימה עבור לקוחות החברה החדשה.
-
הכנה ועריכה של תקנון לחברה
-
שליחת המסמכים לרשם החברות
-
הוצאה של תעודת התאגדות.
סגירת חברות
סגירת חברה באופן מסודר היא פעולה הדורשת שימת לב ודיוק.
לעתים סגירת חברה לא פעילה עדיפה על פני מכירתה, כאשר לעתים המכירה מנוצלת על ידי גורמים מפוקפקים העלולים לגרום למוכר כאבי ראש והסתבכות עם רשויות המס.